"Jeg har valgt Stay Living som min samarbejdspartner og leverandør af køkkener og badeværelser, da de har et helt unikt produkt som jeg ikke finder andre steder. "

M2W Brian Munk Andersen Adm. Direktør





Stay Living - SÆTTER PRIKKEN OVER LIVET

 

 Alle taler om individuelle køkkener.

Vi gør noget ved det. Hos Stay Living er princippet helt enkelt. Når vi taler om noget, så er det fordi, vi mener det. Og når vi taler om individuelle køkkener, så er det fordi, vi har køkkener med hæve/sænkefunktioner, der giver dig mulighed for at bage i barnehøjde. Og fordi vi har køkkener, der alle er udviklet er forskellige designere.

Stay Living kan sørge for en grydeklar totalløsning. vi kan håndtere håndværkerne og skaffe de rigtige fliser og gulve, så du får dit nye køkken eller bad komplet og klar til brug.

Det første seriøse opgør med tid som knaphedsfaktor.

Alle køkkenfirmaer taler om god plads. Derfor er det heller ingen hemmelighed, at signalværdi fuldstændig har kantet brugsværdi ud på et sidespor, som salgsargument. Hvorfor er der ingen, der taler om god tid? Køkkenet & de nye bademilijøer er hjemmets statussymbol et & to. Forklaringen er ligetil. Tid er penge, og jo dyrere køkken/bademilijø vi ønsker, desto stærkere skal vi løbe for at få råd til det.

Konsekvensen ses bedst i, hvor flittigt mikroovnen benyttes. Og her taler vi af erfaring. Køkkenet skal ikke markedsføres med personer, der overstadigt viser det jomfruelige og ubenyttede ”værksted” i stedet for at vise hvad der kan fremelskes i det, hvis man tager sig tiden dertil. Køkkenet skal med andre ord ikke markedsføres, som det vi kunne kalde arrangeret virkelighed.

Vi er overbeviste om, at forbrugerne gennemskuer det. Og vi stoler på at de savner det samme som os:

 En tilstand af stilstand.

Er der virkelig plads til et mindre køkkenfirma blandt de store køkkenkæder og koncerner i lille Danmark? Giv os et minut. Så har du svaret. Samt et billede af dig selv.

Hvis hensigten er at stille sig bagerst i flokken af producenter, der ved hjælp af fasttømret retorik tilbyder stort set samme sortiment med stort set samme argumentation, stort set samme leveringsbetingelse (eller rettere begrænsninger). og stort set samme indstilling til, hvad kunden kan forvente af service før, under og efter salget. Så er svaret… måske.

 Hvis hensigten derimod er at bryde med branchens traditioner, normer og dårlige vaner og koncentrere sig om at sælge køkkener til forbrugere, der ser køkkenet som mere end et åndehul og vælfærdssymbol, er svaret… JA. Ja for pokker da!

 Er du nået hertil i teksten, tilhører du højest sandsynligt den overbevisende store kreds af forbrugere, der ikke har hæftet sig ved navnet Stay Living for sidste gang. På gensyn. Og tak for din tid.